Bezorginformatie

Bezorginformatie per transporteur

Op de bevestiging staat vermeld welke transporteur jouw bestelling komt leveren. 

    • Transporteur DPD

      Je ontvangt uiterlijk de avond voor levering van DPD een track & trace code, waarmee je jouw pakketje kunt volgen. Het pakket is pas te volgen vanaf het moment dat het bij ons is opgehaald. Let op: bij meerdere dozen kan het zijn dat deze niet tegelijk geleverd worden.

      Heb je geen e-mail ontvangen met de levertijd? Kijk eerst of de mail niet in de spambox terecht gekomen is. Als dit niet het geval is neem dan contact op via service@budgetplant.nl of bel (077) 205 87 31.

      Niet thuis?    
      Klik in de DPD mail op 'Geef neerzettoestemming' of 'Verander afleveradres of -datum'.

 

  • Transporteur Van Eijk

    De avond voor levering ontvang je een e-mail met een tijdsindicatie van Van Eijk.

    Houd er rekening mee dat:

    - De chauffeur alleen komt en de planten (op pallets) direct naast de vrachtauto worden uitgeladen
    - De verpakkingsmaterialen, dozen/pallets niet geretourneerd kunnen worden
    - Het aantal dozen of pallets kan afwijken van de pakbon. Tel de aantallen na, als je iets mist mail dit dan naar service@budgetplant.nl.

    Heb je geen e-mail ontvangen met de levertijd? Kijk eerst of de mail niet in de spambox terecht gekomen is. Als dit niet het geval is neem dan contact op via service@budgetplant.nl of bel (077) 205 87 31.

  • Transporteur Budgetplant

    Je ontvangt de avond voor de geselecteerde leverdatum na 18:00 uur een track & trace code in de mail. 

    Heb je geen e-mail ontvangen met de levertijd? Kijk eerst of de mail niet in de spambox terecht gekomen is. Als dit niet het geval is neem dan contact op via service@budgetplant.nl of bel (077) 205 87 31.

    Houd er rekening mee dat:

    - De chauffeur alleen komt en de planten (op pallets) direct naast de vrachtauto worden uitgeladen
    - De verpakkingsmaterialen, dozen/pallets niet geretourneerd kunnen worden
    - Het aantal dozen of pallets kan afwijken van de pakbon. Tel de aantallen na, als je iets mist mail dit dan naar service@budgetplant.nl.

     

Vertraging levering

LET OP: op de dag van levering kan het nog voorkomen dat, door omstandigheden/overmacht, het niet mogelijk is om te leveren.

Budgetplant streeft ernaar bestellingen te leveren op de door jou gekozen leverdatum. Dit lukt ook in de meeste van de gevallen. Je kunt echter géén rechten ontlenen aan deze leverdatum. Indien er sprake is van een vertraagde levering wordt jouw bestelling de volgende werkdag aangeboden. Op nationale feestdagen is er geen transport mogelijk.

Bekijk onze tuintips en wat je moet doen als je geen tijd hebt om meteen in te planten.

 

Afhalen in het plantencentrum in Venlo

Kijk op de bevestiging op welke dag je af kunt halen.

 

Hoe worden de planten verpakt?

Budgetplant staat garant voor een uitstekende kwaliteit van de planten. Daarnaast worden de planten tot aan de verzending toe met aandacht verzorgd. Je kunt er dus vanuit gaan dat de planten die door ons geleverd worden in prima conditie verkeren.

Alle planten worden met zorg verpakt om ze zo mooi mogelijk bij je thuis geleverd te krijgen. De wijze van verpakken is afhankelijk van de soort planten die je besteld hebt en van wat een plant aan kan. Mogelijke verpakkingen zijn; In een doos (een klein pakketje), op een pallet of in een houten bak met een palletbox.




Om optimaal plezier van jouw aankoop te hebben en de kans op het aangroeien van de planten zo groot mogelijk te maken, raden wij aan onze plantinstructies goed te lezen en op te volgen.